Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Κατερίνα Διδασκάλου


Κατερίνα Διδασκάλου

Η Κατερίνα Διδασκάλου γεννήθηκε στις 29 Δεκεμβρίου 1960 στην Αθήνα και η κλίση της προς το θέατρο είχε φανεί από μικρή ηλικία.

Αποφοίτησε της δραματικής σχολής του εθνικού θεάτρου και συνέχισε τις σπουδές της στην Νέα Υόρκη, ενώ παρέλαβε και το πτυχίο της από την φιλοσοφική σχολή του πανεπιστημίου της Αθήνας.

Έχει παίξει σε αρκετά σήριαλ στην τηλεόραση αλλά και σε ταινίες και θεατρικά έργα.

Παντρεύτηκε και απέκτησε δύο κόρες.

Υπήρξε Πρωθιέρεια το 1984 για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λος Άντζελες, τότε που δεν έγινε καμιά τελετή σε ένδειξη διαμαρτυρίας από τους Έλληνες για την εμπορευματοποίηση της ιερής φλόγας και το 1988 για την διοργάνωση της Σεούλ.

«Η πρώτη μου φορά δεν μπορώ να πω ότι μου δημιουργεί και ευχάριστες αναμνήσεις. Η συμμετοχή μου ήταν επιβεβλημένη όμως. Υπήρχε η αναγκαιότητα να μη σπιλωθεί η βαριά κληρονομιά μας, που είναι να δίνουμε σαν χώρα σε ολόκληρο τον κόσμο αυτό το παγκόσμιο σύμβολο ειρήνης. Το 1988 όλα ήταν διαφορετικά, η τελετή αφής ήταν μια αληθινή γιορτή και για μας και για τους Κορεάτες. Θυμάμαι μάλιστα ότι κατά την παρουσία μου στη Σεούλ, στη διάρκεια των αγώνων, ο σεβασμός των κατοίκων της χώρας προς το πρόσωπο μου, ως Πρωθιέρεια ήταν απίστευτα μεγάλος».

Εργογραφία

Anna Bolena στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (2011)
Η πόρνη από πάνω (2011)
Δρόμος μακρύς (2010)
Ο Εραστής της Λαίδης Τσάτερλυ (2010)
Τέσσερις (2009)
Τριπλός πράκτορας (2004)
Το μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι (2001)
Κόκκινος κύκλος (2000)
Το μήλο της έριδος (2000)
Εκείνες κι εγώ (1996)
Δύο ήλιοι στον ουρανό (1991)
Θα σε δω στο πλοίο
Ο οργασμός της αγελάδας
Ο κίτρινος φάκελος
Γόβα στιλέτο
Αθήνα - Θεσσαλονίκη
4 (Τέσσερις)
Μια ζωή σαν άλλη
Άγγιγμα ψυχής

De Siris